Med solen i nacken..

..och ljuvlig musik strömmande in i mina öron njuter jag av dagen.

Jag lovade igår att skriva ett inlägg när jag "hittat" ett band som är värt att lyssna in sig på, och här kommer det!
Igår när jag i min ensamhet satt och kollade igenom mina spotifylistor (något jag brukar få för mig i brist på andra, mer intressanta saker att göra) så kom jag på vilket band som alla borde slänga in i iPoden, mp3:n eller datorn just i detta nu: Kommun, som med sin trallvänliga och mysiga pop ju är perfekt såhär på vårkanten.
Så känner du för att ryckas med lite i vårsvängen, kör igång lite Kommun! Du hittar dem Här.
(Personligen tycker jag att "I don't say anything" och "Lame" är mest..vår.)


För övrigt spelar Kommun på Emmabodafestivalen i sommar, så tycker du om det du hör så bör du åka dit.




/Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0